dagen igår med erica andersson bby

igår var jag på sjukhuset , sen drog jag och käka med mamma.
sen iväg till sommarskola :(
drog till erica efter det, sen drog vi upp på stan.
satt oss på bells och fikade.
filip my love kom sen.
så drog jag ocg filip till honom och erica till my.
filip skulle på krogen så jag dog till en fest där erica och massa var.
dock inte så kul :P
så jag och erica drog till filips lägenhet.
hehehe
natten behöver vi inte ens snacka om.

PUSS


erica älskling :*



 jag på bells


kladdkakan & kaffe latte!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Svar: Haha, ja det är sant!! Hon är ju för jävla patetisk den människan. :P

2009-06-12 @ 20:54:48
URL: http://oscarforpresident.com
Postat av: Oscar

haha, det låter bra :) ska hålla koll på din blogg så jag inte missar det inlägget. men ja, absolut :) om du länkar till min sida bara :D hehe

2009-06-12 @ 21:53:34
URL: http://oscarforpresident.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0