nattinatti!

åkte hem till jessica idag,
där var linnea och tilda sötnosar!
vi kollade på film,. (tretton)
den var helt okej,
fast såg inte slutet :( "BÖL"
haha

sen drog vi till stan, käkade på donken...
tjockisar, we know!! :D

träffade även filip och hans vän lite snabbt!
alltid trevligt :)
go, go, go BÖG! :D
okej, filip är inte bög.
men jag ÖNSKAR, har alltid velat ha en bögkompis :(
haha

sen drog jessica och linnea,
så jag och tilda luffade runt på stan
träffade massa kul folk,
riktigt kul! :)



tack tjejer för en härlig dag!
imorgon blir det talang-final ska kolla på älskade malin som sjunger,
hon är grym! jag lovar :)

skriver mer imorgon när jag vaknar :)

PUSS!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0