gårdagen/idag

Igår skulle jag och erica på fest i vivalla.
hahaha, först får vi typ inte komma in (?).
Sen när vi väl kommit in är det skittråkigt.
Så vi drog hem till linus  , där var thorsten oxå.
Senare kom oskar om jag inte minns helt fel,
sen drog vi iväg och köpte mat.. haha
då hänkade anders med till linus, och thorsten drog.
senare kom coffe med.

och idag,
vaknade jag, gick upp en snabbis fast alla sov så  jag gick och la mig,
sov lite till och från.
vaknade vid 15 typ. haha, typiskt mig ;p
senare på kvällen drog vi och käkade.
sen drog jag och erica hem.

tack för dagen/dagarna alla!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linus Allarud

Huhu!:D:D Så ska det låta!:D:D Tack säääälv!:D <3

2009-06-21 @ 01:59:30
URL: http://linusallarud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0