helvetes apskit

nu är jag förbannad. riktigt jävla förbannad.
Phuuhuuu! 
andas... andas... andas!

SÅ!

vart på marieberg (köpcenter) men mor.
fick ett par springskor av mamma, äntligen ska vi bränna fett!
sen köpte jag ett par enkla vita klackskor, på rean 49kr (!!!!!!) helt jäkla sjukt.

gick in på gina tricot och skulle köpa en kjol,
men när jag väl skulle betala den så kunde inte missfostret i kassan slå in den på datan eller nått,
det går typ några minuter och så frågar hon


-"kan du vänta ett ögonblick jag måste blablabla?"
-visst...
-tack! och så går missfostret iväg.

och jag gjorde detsamma, undar om hon fick en chock när jag inte var kvar ;)
sorry bitch, jag har inte tid att vänta!







pusssssss

Kommentarer
Postat av: Elise M

stackarn .. haha idiot.



Hon gick säkert iväg bara för att hon inte ville ha med dig att göra?!

2009-09-13 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0