hiss & diss



mina vänner - jag har nog världens bästa vänner! jag skojar inte,
dom finns alltid för mig, precis som jag finns för dom!
jag älskar er! ni vet vilka ni är! (k)

aborter - är det inte skitbra?! tänk om vi var ett land där aborter
är förbjudet.. då skulle ju varannan ungdom gå runt med ett barn i famnen!

sims 2 - jag älskar att bygga hus! det är grymt kul, dock inte lika kul att spela
haha. samma sak om och om igen blir det ju. men att bygga husen är grymt!





skolan - iaf min skola! bara för att jag har en väldig frånvaro ska jag inte
gå med min klass, jag ska få gå i något som kallas "studion".
där sitter man helt ensam, bland massa retards och jobbar..
visst, det är tyst och lugnt. men man vill ju gå med klassen?!

gröna kläder - måste jag ens förklara mig? tänk er en person med gröna byxor.. eeeeuw

det var jag som startade mjukistrenden - vem bryr sig?! gå runt i era pyjamaser och var glada ist!
ingen bryr sig om vem som startade trenden! jag vet EN person den där dräkten är fin på, och det är min
kompis erica
. hon är långt ifrån en fjortis som resten av alla som har sånna mjukisdräkter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sämsta bloggen ever! Asså du säger att du ska gå i en speciell klass med sådana som du påstår är "retards". Själv verkar du vara helt störd i huvudet så det är antagligen därför du går där. Det är ju bara kolla på dina betyg. Det säger ju det mesta om vilken jävla nolla du är! Jag antar att du sitter och provocerar för att du inte har något liv. Du bor i en äcklig lägenhet, din familj har dåligt med cash och du suger på allting. Så sluta tro att du är bäst när du i själva verket helt jävla världelös.

2012-07-12 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0