svar på frågorna!

Vilket är ditt bästa minne med bella ? (A) :$
- Måste nog vart när vi var små, när vi lekte med
betty spagetti på din gård, eller när vi satt och sålde
leksaker. Jag minns att jag sålde en leksakskatt.
Och efter det ångrade jag mig jättemkt :(




Hur träffade du jens :D
- Första gången när jag var med kompisar.
Andra gången när jag var på fest, var då vi började
prata och så. Och jag är grymt glad över det! :)




Gjorde ont åh ta hål i tungan?
- AAAJjj, ja det tyckte jag!




Vart köpte du ditt lös hår?
- Hmm.. bakom lucullus i Örebro.




Hur mycket kostade det?
- 800 kr





Hur många besökare har du?
- Olika, beror på hur mkt jag upptaderar.
100 typ. Inte så mkt, men jag ska få mer ;)





Och du vet sådana vita band fjortisar har i håret,
vad köper man de?
- Haha. Ser det ut som jag skulle veta det eller?
H&M kanske?





Vad tycker du om Darin's cover till Viva la vida?
Jag tycker den är skit bra!
- Aldrig hört låten. Lyssnar inte så mkt på Darin.
Får söka på google och lyssna sen! :)





gör du om dagarna?
Skola, vänner, my boy, festa, sova.
Ett vanligt tonårsliv antar jag?





Vad för slags soppa gillar du?
- HAHA, roligaste frågan hitills.
Tomatsoppa tror jag!





Varför har du en barbie som header? :P
- Jag är en barbie? Hallå?
Nej, skoja. Jag vet inte, kändes lite provecerande ;)





har du piercing? hur många och vart isf? kram :P
- Ja! I tungan och naveln!
& öronen om det räknas. Blir mer snart!
Det är ju såååå snyggt! Kram





Har du en katt ? Varför ? thihi
- Nej, jag har ingen katt. Varför vadå? :p






Vilka bloggar läser du??:P
- Varje dag: Bellas, Deenas, Jonnes, Kenzas & Steffi.
Sen blir det väl en jävla massa andra bloggar. :p





hur länge har du bloggat?
- Sen Maj - 09 :)





hur mågna besökare har du?
- Runt 100.






hur har du fått dina besökare?
- Ingen aning :P haha!
Antar att det är för man kommenterar andras?





Asså när fick du mens?
-12




Harru hånglat med nån`?
-ja, många





Äru oskuld`?
-nej






Gillaru gerbiler
-vad är det?





Äru lesi?
-va? lesbisk? Nej, absolut inte. ledsen? nej.






Snuskigaste du gjoot`?
-HAHA.. tagit i en mask. på dagis.





Fy fabian jag blir sur om int du svarar på ALLA frågorna.
-jag svarade på alla ;)





Vad får dig att tro att jag vill fråga dig något?
- du frågade ju nu ;)





vrf har du en så jävla töntig header
-Oj oj oj, någon som är avundsjuk ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0