tandläkaren

hellu!
tandläkaren idag fyfarao vad kaxig hon var.
hon ropar upp mitt namn "elise granath", jag börjar gå mot dörren.


- vem är du?
- öhhh.. elise granath?
- hur gammal är du?
- öhh, det borde du väl veta? jag ska ju förfan bli undersökt av dig?!
- jo, men jag trodde jag skulle ha ett litet barn.

sen när jag ligger i stolen.
- andas med näsan, du immar spegeln.
- jag har svårt att andas med näsan.
- du får försöka, jag orkar inte torka av spegeln hela tiden!

senare, (jag har massa grejer i munnen.)
- det är inte bra att småäta! det borde du sluta med!
- ja sm...ä..er ... in....e........ (försökte säga, jag småäter inte)
- det får du sluta med!

sen när jag ska dra.
- lämna fram det här i kassan så får du en ny tid!
- OKEJ!
- hejdå
- ............................


fan vad arg jag var!
det var inte bara jobbigt, hon var ful oxå!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0