detta händer bara inte!




jag börjar bädda min säng bara för att någon kommer på besök. -
hallå? jag har precis bytt rum med min bror, haft det i ca en månad.
och min säng har vart bäddad typ 2 gånger. (de första dagarna jag hade rummet).

jag färgar mitt hår rött. -
visst, SKITsnyggt på vissa.
men mig, njaaaaa. skulle inte tro det.
jag har ju fräknar oxå, skulle bli en typisk "det brinner i översta våningen i prickigkorvfabriken."

jag och min pappa blir bästa vänner och börjar älska varandra. -
oh no! skulle inte tro det. vi är typ varandras störningsobjekt. tro mig.
vi funkar verkligen inte tillsammans.

jag slutar vara kristen och börjar dyrka djävulen. -
hey, jag är kristen och troende. so?
visst, jag kanske inte verkar vara så snäll. men come on! det här är en blogg?
gud gjorde mig till den jag är, vad ska jag göra? :D

jag slutar gråta till lilla kycklingen. -
det är så synd om honom! ingen tror på honom, han blir mobbad. =(
sorglig film det dära.



Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst kissie två eller vadå? kom på eget pussssssss

2009-09-26 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0