sommaren är slut - eller?

Jag har sett en hel del röda och gula löv.
Och vet ni? Jag längtar till hösten!
Gå ut med en stor skön halsduk, mysiga vantar och uggs.

Men värmen finns kvar, eller ja.
Det har vart varmt nu i två dagar.
Typiskt att man är sjuk och inte kan gå ut.
Eller, kan går ju alltid. Men ingen vidare lust.

Tänkte ladda upp lite bilder från sommaren.
Hände inget speciellt i somras, men vad gör det? =)





kan ju säga såhär.
jag doppade mig ca 4 ggr i sommras, den mesta tiden spenderades på bryggan.
som på bilden ovan!


min twin badar i hjälmaren ;)




pusskalas! jag pussar på min älskade mamma.
ignorera mig och kolla in min snygga morsa ist!


sol, sol, sol.
JAAAAAAAAAA, det är celluliter. so?


sol, sol, sol :)


jag och erica hade kul i en kompisgunga, vi låg och snacka.
efter en stund insåg vi hur fult vi låg, asså.. ja..
jag låter bilden tala för sig själv. :)


vi hade våra dagar


åhhhhhhh, erica är så himla söt!


ja, vad kan saltet ha används till? :D


fina blommor jag köpte till min mamma på mors dag,
fast vänta.. var det inte vår då?


jag döpte mig


jag konfimerade mig


fick gulligt besök efter konfirmationen, vet ej om jag får lägga upp
bilder på denna söta filur. så hon fick ett hjärta =)


ahha, fuckad bild på mig.
men tyckte bilden var söt ändå, har ju trots allt ett busfrö i knät. haha :)



tråkigt att jag inte har några bilder,
hade jag haft en egen kamera lovar jag att det hade funnits roligare bilder,
men vänner osv..
men men, detta får helt enkelt duga!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar också till hösten och alla dess härliga färger. Underbart.

2009-09-09 @ 20:37:49
URL: http://wesee.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! :)



Kolla in min blogg där jag säljer snygga och egengjorda armband!



http://mariasarmband.blogg.se



Kram!

2009-09-09 @ 21:40:51
URL: http://mariasarmband.blogg.se/
Postat av: MarieLouise

Hej Elise! Klart du får visa Vanessas ansikte:-D bara kul att du tagit med henne på din blogg! Kram Kram HEEELA dan! MarieLouise

2009-09-11 @ 15:57:35
Postat av: Jimmy

söta tjejer

2009-09-11 @ 21:02:38
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0