svar på tal, era jävla idioter





det verkar som att väldigt många hackat upp sig på mitt "luleå-inlägg" i dessies blogg.
först vill jag säga, tack för att jag får mer besökare. kyssaaaaar!
och sen att jag inte skulle VÅGA upptadera?
haha?
små gullegrisar, ni vet inte ens vad jag gjort senaste dagen?
jag har inte uppptaderat sen igår.
OJ!!, jag vågar inte uppdatera. för några från luleå gillar inte mig :(
buhuhuh.
inte direkt va tjejer och killar.
och jag har fan inte bett om värsta väderprognoserna!
och det fula är att ni säger exakt samma saker allihopa?
och en del har samma IP-nummer.
kanske ska lägga upp och bevisa, eller vad tkr ni?


PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjöl av, vi kom från norrland, vi säg vad vi vill.

Du är inte en stockholmsbratz?! ;)

2009-09-14 @ 16:10:22
Postat av: Dessie Visar lite för mkt

Dessie visar lite för mkt..



Glöm inte att blogga om radiopojkens

inlägg :) Så sprid detat vidare till

dem som läsaer din blogg ;)



http://Radiopojken.blogg.se

2009-09-17 @ 19:33:38
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0